27 augusti 2008

Tre små grodor....

Har pysslat lite på kvällarna den senaste tiden och kvällarna bara susar iväg. Är jätte kul att sy lite av Tone Finnanger´s superfina Tilda figurer. Just nu håller jag på att sy från hennes första bok : Tilda´s Trädgård.

Trädgårdsänglarna såg ni ju förut och nu tänkte jag visa en av mina absoluta favoriter nämligen ett par grodor. De var lite pyssligare att göra men jag tycker att de blev fina. Det var bara den ena som fick ett par byxor. De andra sydde jag i lite spräckliga tyger så jag trodde att det skulle bli för mycket med byxor också. Har haft väldans problem med att fota grodorna, vet inte om de kanske blev blyga helt plötsligt men antingen vart bilderna för mörka eller så blev de alldeles för ljusa med blixten på. Hmmm........jag ska göra ett nytt försök strax men så länge får ni hålla till gda med dena bilden.

Inga kommentarer: