20 augusti 2008

Första träningen avklarad.

Ikväll var det dags för den första träningen denna säsongen. Jag tror jag aldrig har sprungit eller tränat så mycket innan någonsin. Var ju inte menat som att jag skulle ha en försäsong men jag ville få upp mitt flås och röra på mina extra graviditetskilon som envist hänger kvar.
Okej, jag har egentligen bara ett kilo kvar men det ser ut (och känns) som om jag har fler kilon kvar. Om man nu ska diskutera vikten här i bloggen så vill jag gå ner ca 5 kilo, men jag tror inte jag ska börja diskuttera vikt och mat mm här för då kommer det vara den enda jag skriver om.
Ska bara avsluta med att skryta med att jag inte ätit något godis sen den 1:a Januari i år, det tycker jag är otroligt starkt av en lakritsälskande godisråtta som jag!

Ialla fall var det jäkligt skoj att spela innebandy igen och kul att träffa alla tjejerna (och slippa ungarna ett tag). Imorgon är det dags igen!

Inga kommentarer: