05 juli 2008

Skansen

Idag kändes det som om det vore söndag. Lite skönt att det inte är förränn i morgon.

Kan bero på att i torsdags åkte hela familjen till Skansen. Solen sken och det var inte alls mycket folk. Det gillar jag! Kan ha berott på att det är buss-strejk i Stockholm. Rätt skönt tycker jag om man får vara lite ego då jag inte blir drabbad eftersom jag är mammaledig. Hmmm, fast visst är det ju synd om dem som blir drabbade även då jag tycker att busschaffisarna gör rätt. Dessutom ville jag bli busschaffis när jag var liten. Motivet till det var att mina föräldrar skulle få åka gratis då! Ha,ha.......

Måste också bara ha med de här bilderna på lill-killen när han är på Skansen. Ser så skön ut!
Spana in linnet, det hänger ett par pilot-solglasögon ner vid halsen som på vilken tuffing som helst.

1 kommentar:

Anonym sa...

Å vad han är söt. Jag smälter ihop i en hög. Självklart är det barntillåtet på festen. Jag tror att de flesta som har barn tar med sig dem.
Ja de där Odd Molly kläderna är allt lite för dyra. Skulle man köpa ett plagg så får man stå över utlandssemestern eller sälja bilen (nej nu överdrev jag lite). Burken var inte second hand utan ny och de hade såå mycket fint i den affären. Det var mysigt i Nora trots att det var väldigt mycket folk just den dagen. Vi lyckades ju tajma in just den dagen då det var både noradagarna samt antik och samlarmässa.

Vi ses på lördag.