09 maj 2008

Datorn hemma igen!

Tänk vad man kan få abstinens när inte datorn är hemma. I vanliga fall så surfar jag ju en del men under dagtid kanske inte alltid så mycket eftersom min lilla son vill ha rätt mycket uppmärksamhet. Nu när datorn har varit "bortrest" så har jag kommit på en massa småsaker som jag bara ska gå in och kolla lite snabbt på men sen i nästa sekund så blir jag ju lite snopen eftersom datorn inte är hemma. Men nu är det ändring på det.

Har inte heller sytt något mer, håller på att klippa till lite olika mönster plushar tvättat en del tyger och ska ägna lite tid åt att stryka dessa också tänkte jag. Usch egentligen för så tråkigt förarbete........
Dessutom så håller jag på och ska måla om två möbler här hemma. Först och främst ett gammalt och rätt slitet soffbord som ska målas vitt och som vi ska ha i vårt gästrum så länge.
Sen väntar Antons skåp som jag inhandlade för ett bra tag sen.
Hoppas på att i alla fall kunna slipa bordet i helgen eftersom barn-passaren är hemma igen.

Hittade ett jättefint planteringsbord i zink häromdagen! Fanns både runt och rektangulärt, det runda var nästan snyggare men det passade bättre med det rektangulära tyckte jag. Dessutom köpte jag 5 stycken vita pelargoner. Hann inte riktigt fixa till det som jag tänkt men här är i alla fall en liten bild. Har dessutom letat efter två lite större hinkar i zink och nu hittade jag det med till bra pris!

Inga kommentarer: