07 april 2008

Tyger

Nu är jag ju äntligen frisk igen och energin börjar så smått komma tillbaka.
Jag längtar efter att pyssla lite för nu har jag ju varit ganska trött och seg så jag har inte orkat hålla på så mycket. I helgen kom ju som sagt en massa "rensning" emellan och just nu ser det kombinerade pyssel/data-rummet ut som kaos. Håller på att fixa iordning alla pärmar med viktiga papper och samtidigt rensa bokhyllorna från allt gammalt som inte behövs längra! Det kan ju ta ett tag.
Ville bara visa lite fina tyger som jag köpt den senaste veckan. Hmmm......borde kanske ha betalat mina räkningar innan jag köpte tygerna för nu vart det visst inte så mycket pengar kvar
utav min "feta" föräldrapenning!
Det övre bruna med så söta djur kanske ska bli en dagisväska och klänning. Det gröna tyckte jag hade lite gulligt "retro" mönster och det söta mumintyget här nedanför kunde jag inte låta bli.
Får se om det också blir någon klänning eller väska..................nån som har nått annat förslag??


1 kommentar:

Unknown sa...

oj vilket härligt mumintyg! Fina grejer du syr.