15 november 2007

Första träningen.................

........................efter att lillebror kom till världen!

Oj,va jag har längtat! Men idag var det dags att dra på sig de lite slitna shortsen, tröjan och de kanske lite trånga sportskorna (fötterna ändrar ju lite storlek när man varit gravid). Letade rätt på klubban och åkte iväg!

Gud så roligt det var och så otroligt skönt att få röra på sig igen! Gick hyffsat bra med tanke på förutsättningarna men jag undrar hur det kommer gå imorgon med träningsvärken,hoppas jag kommer ur sängen ialla fall.

Annars gick den här dagen superfort. Prommenerade och lunchade med en mamma på A´s dagis som också är mammaledig och det var supertrevligt. Dammråttorna hemma får helt enkelt vänta tills imorgon.

Däremot kliar det i fingrarna att fortsätta med pysslandet. Jag sydde några hjärtan igår kväll (läs natt) som jag blev nöjd med trots att jag ej är så bra på att sy. Ska försöka visa bilder på dessa imorgon. Men idag blir det inget pysslande eftersom jag endast har sovit 4 timmar och känner mig lite sliten. Så nu är det faktiskt "God Natt".

Inga kommentarer: